در بازار، جدای از سن، نژاد و یا هر عامل دیگر تنها سه چیز مورد توجه قرار می گیرد: ارزش گذاری، ارائه ارزش و ارزش گرفتن. ارزش گذاری به معنی نوآوری محصول است، ارائه ارزش به معنی نوآوری در بازاریابی. شما می توانید نوآوری در هر سه سطح را با هم داشته باشید. ارزشی که بازار به کار شما می دهد بازخوردی در مورد چگونگی کارتان است اما قبل از اینکه بتوانید ارزشی برای کارتان به دست آورید ابتدا باید خلاق باشید و با راه حل های نوآورانه ای روبرو شوید. شما باید مواردی که هنوز حل نشده اند یا به طور چشمگیری راه حل های فعلی برای بهبود این مسائل کارساز نیست را پیدا کنید.
افسردگی چیست و راه های درمان ان کدام است ؟ بازدید : 258
/ زمان : 16:06: