نرم افزار حسابداری اموال محصول شرکت شایگان سیستم میباشد و دارای امکانات زیر میباشد:
مدیریت آسان اموال و دارايیهای ثابت
• نگهداری اطلاعات داراییهای ثابت
• محاسبه استهلاک
• محاسبه و نگهداری ارزش دفتری
• جزء فروش، تعمیرات و تغییر در دارایی
• قابلیت اتصال به برنامه حسابداری (حسابگر)
• نگهداری اطلاعات داراییهای ثابت و تهیه پرونده کاملی از اموال موجود از جمله اطلاعات مربوط به نام، کد، عکس، محل استقرار، مرکز هزینه و ... .
• نگهداری اطلاعات مربوط به جابهجاییها، عملیات واگذاری، نامگذاری، مفقودیها، پیداشدهها، تعمیرات و اجزاء یا قطعات مربوط به اموال.
• پیوست تصویر برای دارایی.
• امکان طراحی و چاپ شماره مربوط به دارایی به صورت بارکد و الصاق آن بر روی دارایی.
• محاسبه و نگهداری ارزش دفتری و ذخیره استهلاک داراییهای ثابت با قابلیت بررسی و مشاهده محاسبات انجامشده.
• امکان برگشت محاسبه استهلاک.
• تغییر نرخ و نوع استهلاک.
• امکان طراحی فرمت اسناد حسابداری مورد نظر، پیش نمایش آنها و سپس تأیید جهت ارسال به نرم افزار Cyber Account.
• صدور اسناد حسابداری مربوط به هریک از دورهها در مراحل خرید، استهلاک دورهای طبق بازه های زمانی مورد نظر کاربر (سالانه، ماهانه و…)، انتقال به انبار، تعمیرات، فروش و ... .
• طبقه بندی و گروهبندی داراییهای ثابت موجود به صورت طبقات داراییهای مختلف (ساختار درختی) همراه با اطلاعات اختصاصی آنها (همانند املاک و مستغلات ، وسائط نقلیه ، ماشین آلات و…)
• نگهداری اطلاعات اموال در سطوح نامحدود.
• گزارش کارت مشخصات داراییها و لیست داراییها.
• گزارشات مربوط به محاسبات استهلاک با روشهای قانون مالیاتها به صورت (سالانه ، ماهانه و …) و تهیه گزارشات کاملی از وضعیت داراییهای ثابت موجود بر اساس محل استقرار، مرکز هزینه و … .
• امکان گزارشگیری به صورت نمودار سهبعدی.
• ارسال گزارشات به Excel و مشخص کردن فیلدهای خاص برای ارسال به Excel.
• امکان طراحی انواع گزارشات به صورت شخصی با فیلدهای دلخواه کاربر.
• وجود رمزهای ورود و سطوح دسترسی به اطلاعات.
• تهیه پشتیبان از اطلاعات به صورت دستی بر روی هارد دیسکت، فلش به صورت فشرده و غیر فشرده.
• استفاده از برنامه فقط با وجود قفل سخت افزاری.
• پشتیبانی اتوماتیک اطلاعات به صورت روزانه.
• زمانبندی کردن پشتیبانی اطلاعات.
• تعیین کاربران مختلف، تخصیص نام کاربری و رمز ورود آنها.
• تعیین گروههای امنیتی.
• تخصیص دسترسی به کاربران ( قسمت های مختلف برنامه، حسابها، کالاها، انبارها).
• امکان نگهداری دوره های مالی متعدد.
• امکان ارتباط با نرم افزارCyber Account جهت صدور سند حسابداری.
• ایجاد شرکتهای مختلف روی یک کامپیوتر به صورت کاملا مستقل.
• امکان استفاده به صورت شبکه.
• ثبت تغییرات مربوط به عملیات نرمافزار توسط کاربران.
• ماشین حساب، دفترتلفن، تقویم شمسی یا میلادی.
• استفاده از پارامترهای مختلف برای کارکردن بهینه با برنامه اموال.
بازدید : 287
/ زمان : 12:44: